Oldalak

Nem biztos csak a kétes a szememnek S ami világos, mint a nap: titok; Hiszek a véletlennek, hirtelennek, S gyanúm az igaz körûl sompolyog;" Villon

2011. március 30., szerda

Csűröm-csavarom



Na végre elkészült az én 3 szög csavartam is, meg kell mondanom, hogy az első oldal összecipzározásánál bénáztam, de utána sikerrel vettem az akadályt. Most kevés idő jut a gyöngyökre, mert végre tavasz van ezért kertben töltöm a szabadidőm nagy részét.
Időközben kiderítettem, hogy ennek a mintáját June Hubert találta ki és szerepel a Bead & Button show anyagában.

9 megjegyzés:

Dalma-Almada írta...

Látom, Te sem tudtál ellenállni! Nagyon jók a színek!!! Csodás ez a minta, én még edzek rá!!!!

Igen, megértelek, ma én is 3 órán át igyekeztem utolérni magam a KERTECSKÉMBEN!!!! VÉGRE!!!!!

N Zsuzsa írta...

Nagyon jó lett!

Benkóné Meggyesi Beáta írta...

Látom Te is megfűzted, nagyon szép lett!

Kisnyul / Andi írta...

Nagyon szép lett!

Manka írta...

Gyönyörű szép lett Ilona! (Én is lekezdtem fűzni!)

Szikati írta...

A Tiéd is csodás!!!!!

Susan írta...

Nagyon szuper lett.

Csirli írta...

Huuuu! En most latom eloszor! Szuper!!! Kinek a mintaja?

Spiri írta...

Csodaszép lett!A színe is gyönyörű!